מודול הרשמות לארועים

הגדרת ארוע
  1. מנהל מערכת (או מורשים אחרים) מגדירים ארוע חדש להרשמה מתוך דף ניהול המערכת.
  2. ניתן להגדיר פרטים שונים בנוגע לארוע (כותרת הארוע, עיצוב, תאריכים, פרטים ליצירת קשר, הגבלת מס' נרשמים, האם רשימת הנרשמים גלויה ועוד).
  3. לאחר הגדרת הארוע מנהל הארוע מקבל קישור לדף הארוע.

תצוגה באתר
  1. מנהל האתר שם קישור לדף הארוע החדש שנוצר מאחד התפריטים באתר, או במיקום אחר (ניתן גם לשלוח את הקישור במייל חידושים וכד').
  2. גולש המגיע לדף הארוע יכול לצפות בפרטי הארוע, ולהוסיף את הרשמתו באמצעות כפתור "הרשמה".


רשימת נרשמים
  1. ניתן להגדיר כי מנהל הארוע יקבל הודעה אוטומטית למייל בעת ביצוע הרשמה לארוע.
  2. רשימת הנרשמים תופיע למנהל (ניתן להגדיר כי הרשימה תהיה גלויה או חסויה לגולשים) בדף הארוע עם כל פרטי ההרשמה.