ניהול רשומות כל קשר המסונכרנות עם מאגר המשתמשים באוגר

כאשר מוגדר סנכרון בין ספר הטלפונים למאגר משתמשים כלשהו, רשומות ממאגר המשתמשים ייכנסו ויופיעו בהתאם להגדרות מסוימות. להלן אוסף שאלות ותשובות שיעזרו להבין את אופן העבודה עם הכלי:
  • איך מוסיפים רשומה לכל קשר?
    • יש 2 דרכים להוסיף רשומות לכל קשר:
      1. הדרך הקלה באמצעות הוספת משתמש למערכת (לחצו למדריך בנושא).
      2. אם המערכת שלכם אינה תומכת בסנכרון משתמשים עם כל קשר, או שאינכם מעונינים לפתוח חשבון משתמש חדש במערכת (למשל עבור פרטי טלפון שאינם מייצגים משתמש ממשי), עדיף להשתמש בדרך הישנה, בה מוסיפים רשומה ל"כל קשר" באופן ידני (לחצו למדריך בנושא).
  • איך מוסיפים משתמש חדש שלא יופיע בכל קשר?
    1. במערכות שתומכות בסנכרון פרטי המשתמשים עם תצוגת כל קשר, בחלונית ניהול פרטי הקשר, אמור להופיע שדה המגדיר כי פרטי הקשר יסונכרנו עם "כל קשר". הקפידו לא לסמן תכונה זו במידה ואינכם מעונינים להציג פרטי הקשר בספר הטלפונים.

  • איך מגדירים משתמש קיים שהיה מסונכרן עם "כל קשר", שיפסיק להופיע שם?
    1. משתמש שסונכרן בעבר עם "כל קשר", ימשיך להופיע ב"כל קשר" גם אם הוא יימחק ממאגר המשתמשים.
    2. על מנת להסיר פרטי משתמש מ"כל קשר", יש לערוך את פרטיו במאגר המשתמשים, ולהסיר לו את הסימון "הוסף לספר הטלפונים" (או פשוט למחוק אותו ממאגר המשתמשים). 
    3. לאחר הסרת הסימון "הוסף לספר הטלפונים" בפרטי המשתמש, חשוב להקפיד גם להסיר באופן ידני את הרשומה שכבר נוצרה בכל קשר. ראו בהמשך כיצד להסיר רשומות מכל קשר.
  • איך מוחקים רשומה מכל קשר?
    1. במידה ופרטי הקשר מסונכרנים עם מאגר המשתמשים, חשוב להקפיד להסיר את סנכרון פרטי המשתמש (במאגר משתמשים) בטרם מחיקת הרשומה מ"כל קשר", אחרת לאחר המחיקה הפרטים יועלו מחדש בעקבות הסנכרון האוטומטי.
    2. לאחר שמחקתם את פרטי המשתמש, או הגדרתם שלא יסונכרנו עם "כל קשר", יש למחוק גם את הרשומה מ"כל קשר". ראו קישור למדריך בנושא.
  • איך מגדירים לאיזה קטגוריה בכל קשר ישוייכו פרטי הקשר?
    1. כיום, פרטי רשומות ממאגר המשתמשים המסונכרנים עם "כל קשר", נכנסים תמיד לקטגוריה מסויימת ב"כל קשר" (זו הגדרת מערכת), ואין באפשרותכם לשייך משתמשים שונים לקטגוריות שונות.