מערכת המדריכים לארון ומסגרת השירות

מסגרת השירות:
הגדרת מסגרת ההתקשרות
כבכול שירות המסופק ללקוח, יש לו מגבלות שחשוב להיות מודעים אליהם בשל אופי המערכת.
מכיוון שמנסיוננו מערכת לניהול מפתחות עומדת במרכזה של צומת פעילות לוגיסטית משמעותית (הגבלת הזמינות למשאבי התחבורה של הארגון), כל תקלה בפעילות המערכת עשויה להביא עמה קושי רב בשל לחץ המשתמשים ומורכבות המערכת.
מנסיוננו, רוב התקלות בפעילות המערכת נובעות בשלב קליטת המערכת ולימוד השימוש בה ע"י המשתמשים השונים, משום שאופן השימוש במערכת שכזו אינו דומה למערכות אחרות הנוכחות בחיינו, ודרוש זמן ללימוד המערכת.
ארון המפתחות הוא מערכת אמינה והוא בנוי ממיטב החלקים והחומרים, וברוב המקרים תקלות בפעולת המערכת נובעות משימוש מוטעה או חוסר ידיעה לגבי אפשרויות המערכת - לכן חשוב שתדעו איפה ניתן להשיג אינפורמציה בעת שתתקלו בבעיה!
  1. נזק או תקלה הנובעים מחוסר ידיעה או שימוש לא נכון ברכיבי הארון, בין אם נושא זה הועבר בהדרכה או שלא, הם באחריותו הבלעדית של הלקוח.
  2. ההדרכה מוקצבת בזמן, ניתן להזמין הדרכות נוספות, לחפש ולהזכר במדריכים הקיימים במערכת זו, או לקרוא את חוברות המדריכים באתר.
  3. אחריות על רכיבי הארון היא לשנתיים, לפי הגדרות היצרן ותנאיו המצויינים בחוברת השימוש.
  4. מגוון אפקט מספקת שרות תמיכה רק לרוכשי מערכת "סדרן רכב" או מנויים המצויים עמנו בהסדר התקשרות תומך. בד"כ שירות תמיכה זה מוגבל במיידיותו, לכן יש חשיבות להכרות של הסדרן עם הדרכים לאפיון התקלות במערכת. יש לנו תורן זמין (למקרי חירום בלבד) 24/7 במספר 054-7942505, דרכים נוספות להשגת תמיכה אנושית בקישור הבא. עיינו בחוזה השירות שחתמתם מולנו כדי לראות את הפרטים המדוייקים.
  5. על הלקוח לברר את טיב המוצר לפני ביצוע ההזמנה, מגוון אפקט אינה אחראית לחוסר התאמת המוצר לשימוש המיועד לו ע"י הלקוח או לתמיכה בתקלות במוצר לאחר סיום ההתקנה.
  6. נשמח לייעץ ולענות על שאלות הקשורות לארון המפתחות בכל עת!
הגדרות יסוד בנושא שימוש בארון
  1. מערכת המעקב לשימוש במפתחות אינה מיועדת לשמירה על המפתחות מפני גניבה, והיא אינה כספת!
  2. המערכת אינה בנויה לעמוד בונדליזם, יש לאפשר גישה לארון רק לאנשים האמורים להשתמש בו.
  3. ארון המפתחות היא מערכת יקרה ומורכבת לתפעול והגדרה. יש למנות אדם מטעמכם בעל יכולות טכניות וטכנולוגיות בסיסיות, האחראי על השימוש בארון, תחזוקה שוטפת, הגדרת מפתחות, הפקת דוחות שימוש, והתמודדות עם תקלות הנובעות משימוש לא נכון או בעיה אחרת. אדם זה יעמוד איתנו בקשר אודות כל תקלה ובקשת תמיכה.

לגבי מערכת המדריכים הזו:
  • מערכת המדריכים נועדה לאפשר לכם להזכר בתוכן ההדרכה שהועברה, ועל מנת לאפשר לכם לקבל מידע נוסף ומעמיק יותר, במידה ויש בכך צורך.
  • מכיוון שמדובר במערכת אינטרנטית, תוכן המדריכים עשוי להתעדכן ולהתרחב בהתאם למאפייני השימוש והצורך במידע של הלקוחות שלנו.
  • רשימות המדריכים מחולקות לפרקים כדי להקל על הבנת המידע, וניתן להגיע לתכנים השונים בדרכים שונות:
    • הכנו אינדקס מדריכים המותאם ללקוח (תנובה) לפי מאפייני השימוש שלכם במערכת, משם תוכלו להגיע למדריכים מתאימים לפי סוג הבעיה והצורך. הקישור הוא http://www.migvan.co.il/cgi-webaxy/item?279
    • ניתן להגיע לרשימה המכילה באופן אוטומטי כל מדריך קיים (ושיתווסף בעתיד) בנושא ארון המפתחות. רשימה זו מכילה מדריכים נוספים, גם כאלה שאינם חלק ממאפייני השימוש שלכם (תנובה) במערכת.
    • ניתן לחפש מדריך לארון בנושא מסויים בהתאם למלות מפתח בקישור הבא.