כניסה למערכת קריאות השירות של מגוון אפקט (ומהי הסיסמא שלי?)

רקע
מערכת קריאות השירות היא פיתוח משנת 2010, שנועד לאפשר לנו לקיים אתכם קשר מסודר, זמין ונוח בנוגע לבקשות, הצעות, הודעות ותקלות בקשר לאתרים שאתם מנהלים באמצעות הכלים של מגוון-אפקט.
רק מנהלי אתרים יכולים לפתוח קריאות במערכת.
מידע נוסף בדף אמנת השירות

כדי להכנס למערכת התמיכה שלנו, הכי נוח לבצעת זאת באמצעות קישור קבוע המופיע בדף ניהול האתר שלכם.
ניתן להיכנס גם דרך האתר של מגוון אפקט תחת הלשונית 'תמיכה'.


לקוחות מעוף+ :                                                  כלל הלקוחות:



לאחר כניסה למערכת התמיכה, עליכם להגיע לסעיף "קריאות שירות".

אני יודע את שם המשתמש שלי, אבל איפה מוסיפים קריאה??
בתפריט העליון של שער התמיכה, תחת "קריאות שירות" (תפריט זה מופיע רק לאחר כניסה למערכת) או בקישור הבא



כתוב "סיסמא שגויה" איך אני יכול לדעת עם איזה שם משתמש להכנס?
מכיוון שהמערכת משמשת את כל הלקוחות שלנו במקביל ויש צורך לזהות כל אחד מכם באופן ייחודי ולהבדיל בין מנהל אתר לחברו, שם המשתמש עבור הכניסה למערכת קריאות השירות מבוסס על כתובת הדוא"ל שלכם, כפי שהמערכת שלנו מכירה אותה. 
סיסמת הכניסה היא הסיסמה הרגילה המוגדרת עבורכם כאשר אתם נכנסים לניהול האתר. 
* שימו לב כי שינויים בכתובת הדוא"ל או הסיסמה יבואו לידי ביטוי בקריאות השירות רק לאחר כשעה (זאת אומרת, אם שיניתם את כתובת הדוא"ל שלכם, עד לעדכון השינוי במערכת, תצטרכו להשתמש בכתובת הקודמת לשם הזדהות בפני קריאות שירות.).


הוספת קריאה
לאחר הכניסה למערכת, תוכלו לראות את כל הקריאות שלכם הקיימות במערכת, מחולקות ללשוניות לפי הסטטוס שלהן (חדשה, נסגרה וכד').

יש ללחוץ על כפתור "הוספת קריאה" בכדי להוסיף קריאה חדשה. שימו לב שיש ללחוץ על כותרות הקריאות הקיימות בכדי לראות את מהלך הטיפול בהודעות הישנות שהוספתם.


מי מטפל בזה ואיך יודיעו לי?
מדי יום אנחנו מטפלים בפניות החדשות שנוספו למערכת. הטיפול מתחלק בין צוות התמיכה, ובמידה ויש צורך, מופנה למשווקים או לצוות הפיתוח. ברגע שיש לנו מה לחדש בקשר לטיפול בקריאה אנו נעדכן זאת בקריאה עצמה והתראה תשלח אליך למייל. לכן, חשוב להקפיד על ווידוא כתובת הדוא"ל הנכונה שלכם בעת ביצוע קריאה.


אני מעונין לעדכן את הקריאה ההתחלתית שפתחתי או להגיד משהו למי שמטפל בזה
המערכת בנויה כך שאתם פותחים קריאות, ואנחנו (ואתם) מוסיפים עליהן תגובות. זאת אומרת, אשכול של תגובות מוצמד לכל קריאה.

לחיצה על כותרת הקריאה הראשונית שפתחתם תציג את פירוט הקריאה ואת התגובות שהוספנו אליה.

כאשר רואים את פירוט הקריאה, לחיצה על כפתור "הוספת תגובה" תוסיף תגובה חדשה לקריאה, והמטפל בקריאה יקבל על כך מייל אוטומטי.






בהצלחה!

צוות תמיכה - מגוון אפקט



> הסרטון הבא מבהיר מאיפה אנו שואבים את הפרטים שלכים. תוכלו להשתמש במידע הזה במידה ותשכחו את שם המשתמש שלכם:

אין תוצאות