הגדרת קטגוריות

החלוקה לקטגוריות וקטגוריות משנה ב"כל קשר" מאפשרת להציג ולנהל קבוצות של אנשי קשר לפי קטגוריה:
  • הצגה של כל אנשי הקשר השייכים לאותה קטגוריה ע"י בחירה מרשימת הקטגוריות.
  • ביצוע פעולות גורפות כגון שליחת מסרונים, דוא"ל או הפקת מדבקות לפי קבוצות.
  • ביצוע חיפוש של אנשי קשר לפי חיתוך קטגורי.
  • הצגה אוטומטית של חלק מרשימת אנשי הקשר ללא אפשרויות לחיפוש.
  • הגדרת חלק מהקטגוריות כמורשות רק לבעלי סיסמה.
  • הגדרת אפשרות לגולשים להוסיף רשומות באופן עצמאי לחלק מהקטגוריות.

כדי שנוכל לעשות את כל הפעולות המצויינות על חלק מהרשומות באופן כללי, יש לשייך כל רשומה ורשומה לקטגוריות שהיא שייכת אליהן. ניתן לשייך כל רשומה ליותר מקטגוריה אחת.

על מנת שנוכל לשייך רשומות לאחת מהקטגוריות, רצוי להגדיר את הקטגוריות הנדרשות לפני הכנסת הרשומות (פרטים של אנשי הקשר).

 

אופן הגדרת הקטגוריות בפעם הראשונה

  1. יש להכנס לניהול הכלי כל קשר (ראו מדריך).
  2. עברו ללשונית "קטגוריות".
  3. לחצו על כפתור "הוספה"
  4. כתבו את שם הקטגוריה שאתם רוצים להוסיף.
  5. ניתן להגדיר תכונות נוספות לכל קטגוריה, כגון סדר למיון, הרשאות וכו'.
  6. לחצו על "שמירה"
  7. חזרו על התהליך להוספה של קטגוריות נוספות.

ניתן להגדיר קטגוריות משנה, ע"י הוספת קטגוריה, והגדרתה כשייכת לקטגוריה שכבר קיימת, ע"י שמוש בכפתור "בתוך קטגוריה".

 

לצפייה בסרטון הסבר